Selasa, 27 Mac 2012

Kembali  Kini  !!!





Assalamualaikum.... 


Apa khabar anda hari ini? Mudah-mudahan sihat hendaknya.Setelah begitu lama, hari ini  dengan penuh semangat saya memulakan sekali lagi penulisan blog saya yang begitu lama terbengkalai.  Terus-terang saya gembira apabila  saya buka blog saya, saya dapati saya sudah ada 2 orang 'follower' walaupun blog ini langsung tidak aktif! Terima kasih atas sokongan anda...ianya sedikit sebanyak menaikkan motivasi saya untuk meneruskan apa yang telah saya mulakan.


Mungkin ada di antara anda yang ingin tahu kenapalah  saya memulakan blog ini kemudian menyepi begitu lama. Hrmmm...sebabnya saya amat sukakan seni fotografi.Disebabkan terlalu suka maka saya akhirnya mengambil keputusan membina blog ini. Tambahan pula saya juga mempunyai tabiat suka  menulis perkara yang kadang-kadang saya fikir menarik untuk dikongsi.. 


Saya harap dengan adanya blog ini, saya dapat berkongsi hasil karya seni foto  saya yang tidak seberapa. Malangnya selepas blog ini saya mulakan pada penghujung tahun 2010, blog ini gagal saya kemaskini sehinggalah datang 'angin' hari ini. 


Banyak hal telah berlaku pada tahun 2011. Selain tak tahu dunia blog yang sebenarnya. Saya juga agak sibuk menyesuaikan diri dengan pengajian saya di OUM dalam pengkhususan Ijazah Sarjana Muda Pendidikan Sekolah Rendah . 


Mudah-mudahan  blog ini dapat diteruskan dengan lancar selepas ini ...Terima kasih kepada sahabat-sahabat yang membantu dari segi ilmu bagi proses pengemaskinian blog ini...


Salam sahabat dari saya....





2 ulasan:

Kancil 8349 berkata...

Salam perkenalan daripada saya kak...hehehe...ada sudah yang mengikut jejak kami rupanya..

Jendela Hati berkata...

Waalaikumsalam dik Ums....kejankitan kamu dgn Jumadil la ni... yg lucunya langsung tak aktif...